wtorek, 2 stycznia 2018

Szczęśliwego Nowego Roku !


Witam Was w Nowym Roku ! Ciiiii, piszę z pracy, więc będzie krótko i bez zdjęć.


Przepraszam Was za to, że zaniedbuję bloga, życie mnie pochłonęło i mam nowe hobby J Dziękuje Wam za wszystkie komentarze i za to, że odwiedzacie nadal bloga. Statystyki spadły, ale co tam. Cieszy mnie fakt, że trafiacie na mojego bloga po słowach kluczowych, szukając odpowiedzi na Wasz problem.
Blogowanie bardzo lubiłam, fajnie jest pisać na wybrane tematy. Nie było tutaj żadnych tekstów sponsorowanych, wiec jestem sama sterem, żeglarzem i okrętem. Gdy mam czas i ochotę, to piszę, a gdy nie, to nie.
Bloga bedę pisać- mniej lub bardziej regularnie, i na pewno go nie usunę. Jest tutaj masa wspomnień, np. z wakacji.
Pokrótce opiszę co się u mnie działo w ostatnich miesiącach.
SYNEK
Mój mały urwis ma już prawie 15 miesięcy. Wymaga teraz dużo naszej uwagi. Dużo mu czytamy, chodzimy na spacery, bawimy się. Rozwój małego człowieka jest bardzo ważny i świadome wychowywanie ma ogromny wpływ na jego późniejsze życie. Dlatego siedząca mama non stop przed PC to „no go”.
DOM i REMONTY
Odkąd kupiliśmy dom ciągle coś w nim remontujemy. Ciągle są jakies akcje, brud i kurz. Ledwo jedną rzecz skończymy, mamy już kolejne pomysły, co by znowu zmienić. Jedno jest pewne- szybko się on nie zakończy.
NOWE HOBBY
Od kilku miesięcy zainteresowałam się Handletteringiem oraz malowaniem akwarelami. Jesienne i zimowe wieczory sprzyjają takiemu hobby. Założyłam nawet konto na instagramie, aby dzielić się moimi. Moje poczynania możecie śledzić tutaj: @ucze_sie_rysowac_i_malowac (Instagram).
Sprawdz jak mozesz wykonac piekna grafike w procreate.
INNE
Pomijam już takie tematy jak praca, gotowanie, sprzątanie, bo to „daily business”, czyli oczywista oczywistość.
Wszystkim moim czytelnikom życzę udanego Nowego 2018 Roku. Dużo zdrowia, spokoju, optymizmu i uśmiechu od ucha do ucha. Aby każdy dzień przynosił coś pozytywnego i inspirującego.
Dziekuję, że jesteście.
Cdn.
Pozdrawiam noworocznie.
Emigrantka

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku i powodzenia w remontach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, że mój wzrok bardzo mi się ostatnio bardzo pogorszył to zdjęcia bardzo mi się podobają, piękne widoki i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń