sobota, 17 września 2016

Apart - branosletka z koniczyną z kolekcji "fun fun"

Kolekcja "fun fun" to kolorowe śliczne bransoletki wykonane w połowie ze srebra lub złota, a w połowie z kolorowego sznurka z dodatkiem przeróżnych motywów tj. podkowa, koniczyna, serduszka, znak nieskonczoności i wiele innych.



Bransoletki w kolekcji "fun fun" są moim zdaniem są bardzo dziewczęce, ale czy dorosłej kobiecie ktoś zabroni je nosić? Raczej nie :) Dlatego gdy wpadła mi w oko ta czterolistna koniczyna na zielonym sznurku, wiedziałam, że musi być moja. Idealna na lato, do opalonej skóry.




Bransoletka jest wykonana w połowie ze srebra, reszta to cieniutki zielony sznureczek. 
W kolekcji znajduje się mnóstwo kolorowych motywów. Ja wybrałam czterolistną koniczynę - tak na szczęście, bo nigdy go za wiele...



A tutaj kilka zbliżeń do mojej bransoletki. 






Przyznam się szczerze, że nigdy nie słyszałam o Apart, ani o kolekcji "fun fun". Trafiłam na ich stronę przez przypadek. Bardzo ładne produkty. I z tego co poczytałam, to bardzo znana sieć jubilerska w Polsce.
Moje inne bransoletki możecie zobaczyć w starszych postach:

Pandora - moja nowa bransoletka ze znakiem nieskończoności :)

Pandora: Blink, blink! Czyli nowe zawieszki na bransoletke


cdn.
pozdrawiam
Kinga

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna :) Idealne dla małej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam i strasznie ją lubię :) na żywo wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam srebrne bransoletki damskie z motywem koniczynki :) Są po prostu przepiękne <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki kolorowe to również bransoletki z kamieni naturalnych jak np. https://esclusiva.pl/Bransoletki-z-koralikow-i-kamieni-naturalnych . Będą idealne na lato lub wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło poczytać taki fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniczynka na szczęście <3 Uwielbiam symbol koniczyny - bransoletki, naszyjniki czy kolczyki - wszystko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń