poniedziałek, 18 stycznia 2016

Braun Face - moja opinia o szczoteczce i epilatorze do twarzy

Hej,

dzisiaj krotka recenzja szczoteczki i epilatora do twarzy z Braun - Braun Face. Zestaw Braun Face wygralam w konkursie na jednym z kanalow youtube. Wartosc rynkowa szczoteczki to 379 zl, ale wg. Ceneo mozna znalezc ja juz za 197 zl.
Zapraszam :)

Jesli sledzicie mojego bloga to wiecie, ze sama posiadam juz szczoteczke do czyszczenia twarzy z Clarisonic- Model Mia2 (moja recenzja klik). Dlaczego zatem wzielam udzial w konkursie, skoro sama posiadam juz szczoteczke? Otoz zainteresowala mnie funkcja epilatora w Braun Face. Producent zapewnia precyzyjna depilacje skory twarzy, chodzi tu glownie o wasik nad gorna warga, okolice brody oraz niechciane wlosy w okolicach skroni, czy brwi.
Funkcja depilacji sklonila mnie do wziecia udzialu w konkursie. Udalo mi sie zdobyc szczoteczke :) Moja nagroda przyszla do mnie bardzo szybko. 


Wygralam zestaw z Bonus edition czyli z dodatkowymi nakladkami czyszczacymi. 
Braun Face to dwie funkcje w jednym urzadzeniu. Precyzyjna depilacja oraz oczyszczanie porow skory twarzy. Urzadzenie posiada dwie nasadki, jedna sluzy do depilacji, a druga do czyszczenia i masowania skory twarzy. 
W zaleznosci od potrzeb naszej skory mamy do wyboru kilka nasadek czyszczacych:

1. normalna (biala)- sluzaca do glebokiego oczysczania skory (czysci skore 6 razy lepiej niz tradycyjne manualne oczyszczanie twarzy)
2. bardzo delikatna (rozowa) - do skory wrazliwej i delikatnej, wloski sa dluzsze i bardziej miekkie niz w wersji normalnej
3. zluszczajaca martwy naskorek (niebieska) - zmniejsza pory, usuwa suche skorki, czysci doglebnie
4. gabka do twarzy - sluzy do masazu lub nakladania kremow lub fluidow

Braun Face jest zasilana beteria. I tutaj widze duzy minus. Bateria nie trzyma dlugo i trzeba ja niestety czesto wymieniac. Polecam zaopatrzyc sie w baterie, ktora mozna ladowac, wtedy wyjdzie taniej. Niemniej bylam rozczarowana, gdyz zasilanie bateria tak drogiego urzadzenia jest kiepskim rozwiazaniem. 
Technologia Wet & Dry pozwala na uzytkowanie szczoteczki rowniez pod prysznicem (nie testowalam). 
Tyle jesli chodzi o teorie, ale jak sprawdza sie Braun Face w praktyce?
Po rozpakowaniu pudelka bylam bardzo podekscytowana, tyle nasadek, tyle koncowek, tyle dodatkow. Ten produkt musi byc wspanialy...
Pierwsze problemy zaczely sie, gdyz nie wiedzialam jak uruchomic urzadzenie. Wkladalam baterie w kilku mozliwych kierunkach i nic. Zaczela dopiero dzialac, gdy wygielam metalowa blaszke przy klapce zamykajacej. Sama szczoteczka lezy w dloni bardzo dobrze, bardzo latwo nia manewrowac, jednak w porownaniu do Clarisonic mam wrazenie, ze Braun to cos plastikowego, byle jakiego, cos co moze zaraz sie rozleciec. Zapewne, gdybym nie miala porownania do Clarisonic nie zwrocilabym na to uwagi, jednak Mia 2 to solidna porzadna szczotka, a Braun Face w porownaniu do niej to taki plastikowy bubel. 
Oczywiscie rozpoczelam od testowania epilatora na wasik. Usuwanie wloskow bylo bardzo bolesne. Nakladka kreci sie w dwie strony, wiec mozemy zmienic kierunek skretu. Ja testowalam te kierunki najpierw na ramieniu, aby przetestowac kierunki skretow.
Ku mojemu zrozpaczeniu wlosy odrosly mi po dwoch tygodniach :( Myslalam, ze cos jest nie tak, ze zle uzylam epilatora. Skorzystalam z niego raz jeszcze i rezultat byl taki sam :( Po depilacji skora byla gladka, jednak wlosy odrosly mi w tepie ekspresowym. Dodatkowo zrobily sie ciemniejsze. Wczesniej uzywalam wosku z Veet i depilacja wystarczala mi na  4-6 tygodni, dlatego stwierdzialam, ze epilator wcale nie wyrywa wszystkich wloskow tylko je po prostu scina :( Mysle, ze okolo 10-20 % owlosienia jest wyrywane, reszta natomiast jest scinana, dlatego odrosty pojawiaja sie tak szybko. Wrocilam do mojej tradycyjnej metody czyli woskowania i jestem zadowolona z efektu.
Epilator nie sprawdza sie u mnie w ogole. Jest bezuzyteczny, gdyz scinania wlosow nie potrzebuje! Jestem totalnie rozczarowana ta funkcja. Nie polecam. 
Nastepnie zaczelam testowac szczoteczke. Tutaj rowniez mamy mozliwosc wyboru skretu w prawo lub w lewo. Do samego efektu czyszczenia nie mam zadnych zarzutow.
Jednak jest jeden punkt, ktory mi przeszkadza. Jak widaomo, nie powinno sie szczoteczki uzywac za dlugo, optymalny czas czyszczenia to 60 sekund. Twarz dzielimy na 4 cwiartki wg. ponizszego schematu.
Braun Face nie posiada timera, ktory ten czas mierzy, dlatego uzywanie nie jest komfortowe. Zbyt dlugie szorowanie skory, moze prowadzic do zaczerwienia lub podraznien, dlatego trzeba jakos ten czas mierzyc, komorka, zegarkiem? Troche to problematyczne i malo praktyczne.
Efekt czyszczenia skory jest pozytywny. Skora jest mieciutka i oczysczona, gotowa do kolejnych zabiegow pielegnacyjnych.
Nasadki czyszczace nalezy dobrze wymyc po kazdym uzyciu. Wymiana nasadek powinna nastapic po 3 miesiacach.
Plusy
-lekkie i poreczne urzadzenie
-szczoteczka dobrze czysci skore
-mozliwosc uzytkowania pod prysznicem 

Minusy
-funkcja epilatora nie sprawdza sie w ogole (przeczesalam troche internet, i rzeczywiscie opinie w tym temacie sa negatywne), wlosy odrastaja bardzo szybko, zabieg jest bardzo bolesny
-brak timera podczas czyszczenia skory
-zasilanie bateria
-bateria czasami nie laczy i trzeba wygniac blaszke, aby bateria zalapala
-wysoka cena, stosunek ceny do jakosci produktu jest nieakceptowalny

Jestem rozczarowana produktem, zwlaszcza epilator nie nadaje sie do uzytku. Sama sczoteczka czyszczaca jest ok., ale przy takiej cenie mozna kupic jakas tansza, lub dolozyc pare zlotych i zainwestowac w porzadniejsza np. Clarisonic.
Epilatora nie uzywam wcale, a szczoteczke oddalam mojemu mezowi. Sama wole moja Mia2, jest po prostu lepsza.
Mam nadzieje, ze moja opinia okaze sie Wam pomocna.

Dajcie znac, co myslicie o Braun face- jesli ja posiadacie, lub jakie inne szczoteczki uzywacie podczas czyszczenia skory.

cdn.
pozdrawiam
Kinga

1 komentarz:

  1. kiedys sie zastanawaialm nad tym modelem, ale po Twojej opinii i kilku innych, ktore znalazlam na blogach - rowniez zagranicznych, na pewno jej nie kupie. Dziewczyny tez pisaly, ze epilator sie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń