poniedziałek, 2 listopada 2015

Pandora: Blink, blink! Czyli nowe zawieszki na bransoletke

Hej,
w mojej malej szkatulce z bizuteria zagoscily dwie nowe zawieszki na bransoletke z PandoryJeden charm zostal mi podarowany, a drugi kupilam sobie sama w ramach akcji Glamour Shopping week, o ktorej pisalam tutaj: klik
Moja bransoletka w tym momencie prezentuje sie tak:

Jak widzicie gustuje w srebrnych kamyczkach, rowniez lancuszki, czy kolczyki wybieram zawsze ze srebra. Srebro po prostu bardziej mi sie podoba, niz zloto. Kolczyki i pierscionki ze zlota, ktore dostalam na komunie leza w szufladzie i ich wcale nie nosze.
Bransoletki z Pandory mozna rowniez nabyc w postaci rzemyka i zastanawiam sie nad tym, aby kiedys sobie taka jeszcze sprezentowac. 
Zazwyczaj dostaje zawieszki z jakiejs okazji np. urodziny, rocznice, swieta, etc. Okazji jest sporo i zamiast zyczyc sobie dziesiata pare kolczykow (!!!) wole dostac kamyczek lub zawieszke na moja bransoletke. Wybor jest ogromny i zawsze mozna znalezc cos ladnego. W kazdym razie moj maz od momentu kiedy mi podarowal bransoletke (podsunelam mu ten pomysl bardzo dyskretnie :) ) ma mniejszy problem podczas szukania dla mnie prezentu, bo wie, ze zawieszka z pandory sprawi mi radosc :) W mojej kolekcji mam 8 zawieszek, ktore zgromadzilam w przeciagu chyba dwoch, czy trzech lat. Podoba mi sie gdy na bransoletce jest tylko kilka zawieszek, a nie gdy jest ona nabita blyskotkami do granic mozliwosci. Ale kazdy ma inny gust :)

Pandora wypuszcza co jakis czas nowe katalogi z nowymi motywami. Mamy serduszka, kwiatki, kosteczki, miniaturki samochodzikow, walizek, samolotow, balwanki, sniezynki oraz rozne zwierzeta czy kokardki. Do wyboru do koloru. 


Pandora to dosc droga zabawa i uzupelnianie bransoletki trwa latami. Fajnie tez, gdy dostaniemy, czy kupimy sobie jakis kamyczek w zwiazku z jakims waznym dla nas wydarzeniem, np. zakonczenie studiow, pierwsza praca, urodzenie dziecka, etc. Wtedy bransoletka ma dla nas jeszcze wieksza wartosc i przypomina jakies mile wydarzenie. Zawieszki mozna dobierac kolorystycznie np. pod nasza odziez. Widzialam tez sporo “podrobek” zawieszek na Pandore, jednak do tej pory nie skusilam sie na nie. Nie chodzi mi o ilosc, ale o jakosc, chce aby bransoletka oraz zawieszki sluzyly mi latami. Poza tym kilka zawieszek wyglada ladniej na bransoletce. Bardzo lubie nosic moja Pandore. Jesli czytaja mnie panowie, ktorzy nie wiedza co sprawic swojej wybrance serca, to moze warto przyjrzec sie Pandorze? Zwracajcie uwage na dlugosc bransoletki, jest kilka wymiarow i trzeba wybrac taka, ktora bedzie ladnie lezala na nadgarstku. Moja byla oczywiscie za dluga, ale wymiana na krotsza byla bezproblemowa. Pandora akceptuje reklamacje we wszystkich swoich salonach.
 Nowa kolekcja PANDORA

Co myslicie o pandorze? Podoba Wam sie? Lubicie nosic bransoletki? Ja przekonalam sie do nich dopiero od niedawna i teraz bardzo chetnie je nosze. Posiadam jeszcze jedna bransoletke z JETTE, tylko z jedna zawieszka, ale Pandora bardziej mi sie  podoba. 

cdn.
pozdrawiam
Kinga

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna wersja :)
    Nominowałam Cię do LBA http://iwonka-bloguje.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-2015.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę jednak proste bransoletki, nigdy te z charmsami nie przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. Nominowałam Cię do zabawy LIEBSTER BLOG AWARDS i dołączyłam do obserwatorów Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo stylowe :). Do każdej bransoletki warto dopasować inną biżuterię, taką jak kolczyki które razem z bransoletkami będą stanowić estetyczną całość :).

    OdpowiedzUsuń