piątek, 23 października 2015

Nowosci w mojej kosmetyczce #2

Witam w kolejnym poscie, 

dzisiaj przedstawie Wam moje produkty, ktore zakupilam, aby zregenerowac moja skore po wakacjach.
Zapraszam!



Zauwazylam, ze moj dekolt ucierpial troche na sloncu. Pojawily sie na nim drobne linie, ktore wygladaja brzydko. Kupilam w tym celu rybki-kapsulki z olejami, ktore maja dzialac przeciwzmarszczkowo. Kuracja trwa 7 dni. W tym czasie wcieralam zawartosc kapsulek w dekolt. Kupilam najtansze z serii Rival de loop, cena cos ok. 1,5€. Stan skory znacznie sie poprawil. Zamierzam po tygodniu kupic jeszcze jedno opakowanie i powtorzyc zabieg. 
 Od dluzszego czasu uzywam olejki do ciala zamiast balsamow. Nawilzaja moim zdaniem o wiele lepiej niz balsamy, sa mniej klejace i do tego pieknie pachna. Skora po lecie zaczela mi sie luszczyc i jest dosyc wysuszona- zwlaszcza lydki strasznie mi sie strzepia. Smaruje sie olejkami i widze poprawe nawilzenia skory. Olejki nalezy wcierac w mokra skore i poszostawic chwile do wchloniecia. Olejek z DM alverde o zapachu rozy sprawuje sie niezle, jednak jego zapach nie przypadl mi do gustu. Uwazam, ze olejek z Rossmanna -alterra o zapachu limonki pachnie sto razy ladniej :) Obydwa produkty maja wygodne pompki do dozowania, co jest duzym plusem oraz pochodza z serii naturlanych kosmetykow.

 Ostatnim produktem, ktory zakupilam to nakladka na szczoteczke Clarisonic. O szczoteczce do twarzy pisalam tutaj: klik. Tym razem zdecydowalam sie na wersje delicate, ktora ma byc lagodniejsza do skory twarzy. Szczoteczke uzywam nadal bardzo chetnie i skora jest niesmowicie miekka po jej zastosowaniu.


To juz wszystkie moje zakupy. Znacie te produkty, stosujecie? Jak sie u was sprawdzaja?
Olejek alterra z limonka kupuje regularnie, natomiast kapsulki byly pierwsza proba stosowania tego typu produktu.

cdn.
pozdrawiam
Kinga

10 komentarzy:

  1. Ja mam już 3 opakowanie tych kapsułek,tylko inny rodzaj i jestem zadowolona:)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, olejki Alterry są lepsze. Używam nie od dziś i u mnie się całkiem nieźle sprawdzają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapsułki są świetne! Mam spory zapas :) i bardzo sobie chwalę. Używam zamiennie z olejkiem Evree ^^, żeby cera się nie przyzwyczaiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mów, że mieszkasz w DE?! Super byłoby mieć osobę, z którą można wymieniać się spostrzeżeniami dotyczącymi życia tu :D

    Jeśli masz ochotę zajrzeć do mnie, zapraszam na:
    http://behealthylady.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nigdy nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków, ale ostatnio poszukuję jakiś nowych skarbów do pielęgnacji :)
    Zapraszam do mnie: http://theceladongrass.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń