sobota, 13 czerwca 2015

Liebster Award- nominajca od Natalii z bloga www.fitujemy.blogspot.pl

Witam serdecznie,
zostalam nominowana przez Natalie z bloga www.fitujemy.blogspot.de do udzialu w zabawie.
W dzisiejszym poscie odpowiadam na pytania zadane przez Natalie.
Zapraszam.



1. Co myślisz o ''fit couple'', wszystkich fit parach, które razem trenują itd?
Uwazam, ze to swietny sposob na spedzanie wspolnie wolnego czasu. Jednakze obnazanie wlasnej prywatnosci na kazdym kroku uwazam za pozbawione gustu i bezesnsowne. Zalezy od zdjecia i ustawki...

2. Jaki masz stosunek do osób początkujących na siłowni?
Sa mi raczej obojetni. Zazwyczaj nowi zaczynaja cwiczyc z trenerem i sa im pokazywane wszystkie maszyny oraz technika. Po 2-3 tygodniach niczym sie nie wyrozniaja od calej reszty. Moj podziw, czy zachwyt wzbudzaja raczej Ci "wtajemniczeni", ktorzy trenuja ponad sily. 

3. Którą partie mięśni lubisz ćwiczyć najbardziej?
Nogi. Cwiczenia na nogi przychodza mi dosyc latwo i lubie je. Czasami zaczynam zestawy jednak od ramion, bo to najslabsza czesc mojego ciala.

4. Lubisz styl sportowy na co dzień?
Po pracy tak. Jednak zazwyczaj w ciagu tygodnia jestem bardziej oficjalnie ubrana. W weekendy, czy na urlopie jak najbardziej. 
Nigdy nie poszlabym w butach sportowych do pracy. Nigdy.

5. Gdzie najczęściej kupujesz swoje zdrowe produkty?
Warzywa i owoce w supermarketach, czasami na targu, nasiona lnu, chia lub specjalne kasze kupuje w rossmannie lub DM. To tutaj mamy dosyc spory wybor nowych "superfood".

6. Masz ulubioną sportową markę?
Reebook. Fajne ubrania, i cena jest do zaakceptowania. 

7. Czy masz za wzór jakąś sylwetkę, do której dążysz?
Raczej nie. Podziwiam figury roznych trenerek, ale nie sa one moim idealem. Chce sie czuc dobrze w swoim ciele i sie zaakceptowac. Kazdy czlowiek jest indywidualny, a to co widzimy na okladkach gazet, w TV czy w internecie jest "wykreowane". 

8. Co Twoja rodzina myśli o Twojej pasji?
Tylko moja siostra o niej wie i chyba jej sie podoba to co robie.

9. Czy Twoi znajomi prowadzą podobny tryb życia?
Nie, zdecydowanie nie. Wykrecaja sie wymowkami, praca, dzieci...

10. Co przygotowujesz/jesz na spotkaniach ze znajomymi?
Zalezy od okazji, czesto chili con carne, bar salatkowy, male kotleciki mieleone.

11. Największa jedzeniowa słabość?
Ser w kazdej postaci...

Bardzo dziekuje Natalii za nominacje, a Was zapraszam serdecznie do odwiedzenia jej bloga klik. Warto!

cdn.
pozdrawiam
Kinga

4 komentarze:

  1. jejku, jak zobaczyłam już sam tytuł to się uśmiechnęłam! bardzo bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziekuje :) w koncu siadlam i przygotowalam nowe posty :)

      Usuń
  2. Nie mam nic przeciwko fit couple, ale strasznie nie lubię afiszowania się z tym :)

    OdpowiedzUsuń