niedziela, 12 kwietnia 2015

Ewa Chodakowska- zestawienie wszystkich programow treningowych

Witam,
na moim blogu pojawilo sie juz kilka recenzji plyt DVD Ewy Chodakowskiej. Postanowilam zebrac wszystko w jednym miejscu, aby ulatwic sobie i Wam poszukiwania informacji na temat poszczegolnych treningow. Na lato musimy jeszcze poczekac i jest jeszcze troche czasu, aby cos zrobic ze swoja figura. Moze znajdziecie tutaj jakis fajny program treningowy. Zapraszam do dlaszej lektury mojego zestawienia.

 Moja kolekcja plyt Ewy jest dosyc pokazna, brakuje mi dwoch ostatnich plyt z Shape. Z racji tego, ze mam utrudniony dostep do polskiej prasy, plyty trafiaja do mnie znacznie pozniej.


1. SKALPEL- to pierwsza plyta Ewy i chyba najczesciej wykonywana, pelna nazwa Totalna Metamorfoza w 4 tygodnie

Pare slow o skalpelu napisalam tutaj. Jesli ktos nie zna tego programu mozna go znalezc na YouTube:

Cwiczenia sa dosyc spokojne, ale daja w kosc. Zakwasy na drugi dzien sa gwarantowane. Mysle, ze poczatkujacy niezle sie namecza, ale trening jest do zrobienia. Teraz z perspektywy czasu moge napisac, ze lepiej ten trening wykonac pozniej, a przygode z Ewa rozpoczac z treningiem SECRET klik, ktory jest naprawde spokojny i Ewa pokazuje i tlumaczy bardzo dokladnie kazde cwiczenie.  W skalpelu nie podoba mi sie to, ze ze przez dlugi czas trenujemy tylko jedna partie ciala np. tylko nogi. Wiele osob skarzylo sie na problemy z kolanami przy wielokrotnym powtarzaniem tego treningu. 

2. KILLER-to druga i zarazem najbardziej zabojcza plyta Ewy. Pelna nazwa treningu to spalanie i modelowanie. Cwiczenia sa bardzo intensywne, jest tutaj duzo skakania, biegania, tupania. Terning ten zaliczylabym do najtrudniejszego, jaki sie do tej pory ukazal. 


Trening jest przeznaczony zdecydowanie dla osob zaawansowanych. Jesli nie chcecie dostac zawalu serca, odluzcie ten trening zdecydowanie na pozniej. Moje wczesniejsze zmagania z Killerem znajdziecie tutaj klik

3. PETARDA, czyli turbo spalanie to trzecia plyta Ewy, ktora ukazala sie przy wspolpracy z Shape.
Plyta jest przeznaczona dla sredniozaawansowanych. Tempo jest wolniejsze niz w Killerze, ale wylejemy tutaj rowniez siodme poty :) Trening zawiera mniej cwiczen cardio niz Killer, jednak jest calkiem trudny. Kombinacja cwiczen jest bardzo przyjemna, szybkie zmiany, cwiczenia na przemienne partie ciala. Fajnie sie cwiczy, a w duchu odlicza sekundy do konca, bo trening jest trudny.

4. SKALPEL II i SZOK TRENING. Czwarta plyta Ewy, byla jej pierwsza autorska plyta, ktora zostala wydana bez wspolpracy z Shape. Na plycie znajduje sie dwa treningi Skalpel II- czyli trening z krzeslem oraz szok trening.

Musze powiedziec, ze plyta w ogole mi sie nie spodobala. Ewa starala sie stworzyc nowy / inny trening, ale wg mnie to totalny niewypal. Co do treningu z krzeslem, nie jest on trudny, ale ja np. mam w mieszkaniu drewniana podloge i cwiczac na krzesle napewno bym ja porysowala. Krzesla, ktore posiadamy sa wyscielane ladna jasna gabka i nie wyobrazam sobie, siadac na nim w przepoconych spodniach. Podkladalam mate pod jakies stare krzeslo, ale musze powiedziec, nie zdalo to u mnie egzaminu. Podczas cwiczen jest duzy nacisk na uda i posladki. Caly trening trwa 15 minut. 
Drugi trening, czyli szok trening jest praktycznie niemozliwy do wykonania w mieszkaniu. Wymaga on duzo miejsca na cwiczenia. Musimy wykonywac szerokie kroki w rozne strony i w pokoju, w ktorym jest stol, krzesla, meble, jest to praktycznie niewykonalne. Staralam sie jakos chodzic w kolko, ale bylo to bez sensu. Ciagle trzeba uwazac, aby nie zahaczyc o jakis mebel, czy drzwi. Trening ten nadaje sie do sali gimnastycznej, w ktorej mamy pelna swobode ruchu. Trening jest przeznaczony dla osob sredniozaawansowanych.
Nie lubie tej plyty, nie wracam do niej. Szok trening zrobilam moze 2 razy, a trening na krzesle moze z 5 razy. Poprzedniejsze plyty bardziej mi sie podobaly.

5. TRENING Z GWIAZDAMI, to piata plyta Ewy, tym razem przygotowana wspolnie z Shape. Wydanie tej plyty odbylo sie bez wiekszego echa.

Na plycie znajduja sie 3 treningi z trzema roznymi kobietami. Treningi sa o 3 roznych stopniach zaawansowania. Plyta ta nie przypadla mi do gustu. Wole jednak od poczatku do konca wykonywac trening z jedna osoba. Cwiczenia nie byly tez jakies fajne. Cwiczylam z ta plyta moze 2, gora 3 razy.

6. TOTAL FITNESS- ekstra figura to rozpoczecie serii "Total Fitness" programow z Shape. W moim odczuciu najfajniesza plyta Ewy z calej serii total fitness. Jest sporo cwiczen na nogi, ramiona, brzuch, troche cardio. Bardzo przyjemnie sie ja cwiczy.
Plyta ta byla reklamowana haslem "pogromca celulitu". Duzy nacisk na uda, posladki. Dokladna recenzje tej plyty znajdziecie w moim wczesniejszym poscie klik. Bardzo chetnie wracam do tej plyty, wrecz ja uwielbiam. Okreslilabym jej poziom jako dla srednizaawansowanych i poczatkujacych. Polecam bardzo goraco!

7. TOTAL FITNESS- Turbo power, trening z Tomkiem Choinskim, plaski brzuch w 4 tygodnie.



Trening wykonuje tym razem Tomek Choinski, duzy nacisk jest na na brzuch. Dokladna recenzje tej plyty znajdzieice w moim wczesniejszym wpisie klik. Cwiczenia sa bardzo fajnie dobrane, jest sporo cardio, ale wszystko do zrobienia. Trening jest przeznaczony dla sredniozaawansowanych. Czesto wracalam do niego, bo mija bardzo szybko. Polecam!

8. TOTAL FITNESS, body express.

Trening ten jest dla osob o wszystkich poziomach zaanwansowania. Ewa cwiczy tym razem w towarzystwie dwoch panow, ktorzy pokazuja nam rozne wersje zaawansowania. Trening wzmacnia cale cialo, dokladna recenzja znajdziecie u mnie tutaj: klik

9. TOTAL FITNESS, model look, czyli trening z ciezarkami.

Trening w calosci jest wykonany przez Ewe. Dokladna recenzje znajdziecie na moim blogu klik. Bardzo spodobal mi sie ten trening. Po raz pierwszy uzywamy w treningu ciezarkow (0,5-1 kg hantelki). Trening jest bardzo spokojny, nie ma skakania, tupania, poziom zaawansowania okreslilabym jako dla poczatkujacych lub sredniozaawansowanych.

10. TOTAL FITNESS, speed effect, trening prezentowany przez Tomka Choinskiego.
Kolejny trening w wykonaniu Tomka, tym razem bardziej intensywny, niz jego poprzedni. Program jest skoncentrowany na brzuchu, udach i posladkach. Tomek prezentuje rozne poziomy zaawansowania przy kazdym cwiczeniu. Same decydujemy co jestesmy wykonac, a czego jeszcze nie. Fajny, szybki program.

11. TOTAL FITNESS, perfect body.
Perfect body to plyta dla sredniozaawansowanych i dla zaawansowanych. Poziom trudnosci cwiczen jest znacznie wyzszy, niz w poprzednich "total fitnessach". Perfect body to trening calego ciala. Dokladna recenzje znajdziecie w moim wczesniejszym poscie klik. Niektore cwiczenia  wykonujemy przy uzyciu ciezarkow. 

12. SKALEPEL WYZWANIE
Skalpel wyzwanie to trening dla sredniozaawansowanych, skupiajacy sie na wszystkich partiach ciala. Dokladna recenzje znajdziecie w moim wczesniejszym poscie klik. Trening nie przypadl mi do gustu, wiele cwiczen bylo odwzorowaniem z wczesniejszych plyt, dlugie cwiczenia na jedna partie ciala, znowu przeciaznie kolan, czy nadgarstkow. Do tego po czesci identyczny podklad muzyczny jak w standardowym skalpelu. 

13. TURBO WYZWANIE, pogromca celulitu.

Turbo wyzwanie to bardzo fajna plyta. Cwiczenia sa dynamiczne, przemienne na rozne partie ciala, przez co nie przeciazamy kolan, czy nadgarstkow. Program jest przeznaczony dla sredniozaawansowanych, bardzo szybko mija. Cala recenzje plyty znajdziecie w moim wczesniejszym poscie klik.

14. SECRET, czyli kompletna odnowa ciala, pilates dla poczatkujacych
Secret to bardzo spokojna plyta, skierowana dla osob poczatkujacych. Jesli mialyscie ciezki dzien, boli was glowa, nic wam sie nie chce, koniecznie wlaczcie te plyte!!! Ta plyta dziala na mnie relaksujaco, rozluzniajaco, gdy wczesniej bolala mnie glowa, wszystko przechodzi. Serio. Dokladna recenzje oraz podglad niektorych cwiczej znajdziecie u mnie tutaj: klik

15. TRENING NA PLASKI BRZUCH trwa ok. 17 minut i byl dolaczony do ksiazki pt. Przepis na sukces Ewy Chodakowskiej.


Recenzje ksiazki wraz ze zdjeciami znadziecie u mnie tutaj:klik
Trening na brzuch jest dosyc intensywny, jesli rzadko cwiczycie brzuch, bedzie wam ciezko przetrwac te 17 minut treningu. Dokladna recenzje plyty znajdziecie u mnie tutaj: klik
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z tego co wiem ukazaly sie kolejne plyty z serii Total fitness, ktorych nie posiadam:


Jestem ciekawa, ktore z programow Ewy przypadly Wam do gustu, a ktorych nie znosicie. Jak to u Was wyglada? Ktore programy cwiczycie najczesciej? 
cdn.
pozdrawiam
Kinga

23 komentarze:

  1. Mam prawie wszystkie :) Najczęściej ćwiczę Turbo Wyzwanie i Secret, ale też bardzo lubię Szok Trening (mam miejsce w mieszkaniu ;)), perfect body i treningi z Tomkiem. Nie znoszę Skalpela z krzesłem i treningu z gwiazdami, mam co do nich podobne odczucia jak Ty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, ze moja ocena jest dosyc subjektywa, jednemu sie podoba to, drugiemu co innego, Ale najwazniejsze to cwiczyc :)

      Usuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz chyba 3 lata, wiec nazbieralo sie troche tego :)

      Usuń
  3. zazdroszczę kolekcji! sama bardzo lubię Ewę i choćby nie wiem co, ćwiczę i z nią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny i praktyczny wpis, teraz będę szybko zawsze będę wiedziała który trening jest moim ulubionym lub który włączyć, aby poćwiczyć na wybrana partię ciała :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo o niektorych juz troche zapomnialam i chcialam sobie odswiezyc ;)

      Usuń
  5. NIe mam żadnej :) Ale Twoja kolekcja jest przeogromna :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki bardzo, Kinga. Bardzo przydatne zestawienie. Dlugo takiego szukalam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki bardzo, Kinga. Bardzo przydatne zestawienie. Dlugo takiego szukalam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny zbiór :) Czy to zestawienie wszystkich płyt Ewy jakie powstały do teraz?

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zestawienie , bede do niego wracac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny opis, szczególnie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Ewą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opis, bardzo przydatny tylko ciężko się czyta bez polskich znaków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :( mam niemiecka klawiature i nie mam polskich znakow :(

      Usuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że Ewka ma tyle płyt :D Sama mam ekstra figurę i turbo wyzwanie i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze BIKINI- niedlugo pojawi sie recenzja i zaktualizuje cale zestawienie :)

      Usuń
  14. moje ulubione to killer i turbo spalanie. ale robię na przemian z czymś bardziej kształtującym typu skalpel albo secret

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kompedium wiedzy na temat treningów Ewy! Tego właśnie szukałam. ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kompedium wiedzy na temat treningów Ewy! Tego właśnie szukałam. ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń