wtorek, 25 listopada 2014

FITFOTOWYZWANIE2- kolejna odslona

Witam,

dzisiaj kolejne podsumowanie FITFOTOWYZWANIA2. Dodaje kolejne zdjecia:

Dzien 14: ulubiona aktywnosc

Moje ulubione aktywnosci czesto sie zmieniaja. Np. przez ok pol roku mialam kompletna faze na cwiczenia DVD z Ewka lub Jillian Michaels, czasem byl to cycling, step, a teraz mam faze na silownie :)
No nie wiem czemu tak jest, lubie cwiczyc, i jak mi sie cos spodoba to "walkuje" cos az znudzenia...
Ulubiona aktywnosc w tym momencie to silownia, a dokladniej cwiczenie na orbieterku (Crosstrainer). Co w tym takiego fascynujacego? Poza modelowaniem, ud, posladkow i ramion?
Nasze orbiterki maja dostep do internetu !!! :)
Tak, dobrze czytacie. Podczas trenigu mozemy serfowac w sieci. Lubie ogladac na youtubie rozne filmiki lub teledyski. Mam moje ulubione kanaly i wlasnie podczas treningu ogladam sobie filmiki. Nasze oribiterki "potrafia" wiecej, ale o tym w osobnym poscie...


Dzien 15: fim

Wiem, jestem za stara na to, ale tak film "Madagaskar3" widzialam juz chyba ze 30 razy. Uwielbiam go!!! Jest smieszny, zabawny, pouczajacy...Czesc 1 i 2 tez jest fajna, ale 3cia czesc bije dwie pierwsze na glowe. Podklad muzyczny, postacie, watki sa nie do przebicia. Myslcie co chcecie. Kocham ten film!!!! I wczoraj wieczorem go sobie znowu obejrzalam :)



Dzien 16: Dieta

Bardzo ciezko ujac na jednym zdjeciu haslo "dieta". Dieta to sposob odzywiania. To pewna filozofia, ktora sie kierujemy spozywajac zywnosc, Interesuje mnie wplyw jedzenia na nasz organizm, dlatego poglebiam moje wiadomosci w roznych ksiazkach. Nalezy pamietac, ze dieta to nie tylko surowe wyrzekanie sie "jedzenia smieciowego", ale swiadome wybory oraz sztuka umiaru we wszystkim.

Dzien 17: cecha charakteru

Ciezko uchwycic na zdjeciu ceche charekteru, ale sprobuje ja opisac tym zdjeciem z ksiazkami (moglam zrobic zdjecie mojego zagraconego biurka- byloby latwiej ukazac chaos i balaganialstwo...). Od malego dziecka uwielbialam czytac, najpierw byly to bajki, potem kryminaly. W szkole pochlanialam z przyjemnoscia wiedze naukowa. Potem jedne studia w Polsce, kolejne w Niemczech. Wszystko sie udalo. Mysle, ze moja cecha charakteru jest dazenie do poznawania wiedzy. Lubie ja czerpac z ksiazek. Nauczylam sie bardzo dobrze jezyka niemieckiego, Dzieki mojemu uporowi i pracowitosci (nie jestem uzdolniona jezykowo!!! ), nie spadlo mi to z nieba. Lubie tez innym tlumaczyc, wyjasniac. Mylse, ze bylabym dobrym nauczycielem, ale ta dzisiejsza mlodziez... o zarobkach juz nie wspomne...wiec ciesze sie, ze wybralam inna droge zawodowa

(rok temu zakupilam Kindle, aby czytac ksiazki elektronicznie, nasze regaly sa wypelnione po brzegi, i mamy ich 8!!! )

Dzien 18: cos cieplego

Tutaj bede malo originalna. Obecnie to herbata kojarzy mi sie z czyms cieplym. Na szaliki, rekawiczki i zimowe buty jest jeszcze zbyt wczesnie...


Jak Wam podobaja sie moje zdjecia? Co Wy byscie ulokowaly pod kazdym dniem?
c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz