wtorek, 24 czerwca 2014

Total fitness plaski brzuch w 4 tygodnie z Ewa Chodakowska

Witam,
 
w grudniowym wydaniu Shape w roku 2013 byla dolaczona plyta DVD total fitness o nazwie Turbo spalanie. Cwiczenia sa skoncentrowane glownie na brzuchu i udach, a do tego duuuuuzo kardio...
 



Trening podzielony jest na 5 setow po 3 Serie. Trening prowadzi tym razem Tomek Choinski.








Cwiczenia sa bardzo dynamiczne, tempo jest szybkie. 45 minut minelo mi jak 5 :) no i sie zmachalam na calego. Bardzo spodobala mi sie kombinacja tych cwiczen. Uwazam, ze Tomek b. dobrze prowadzi trening. Krzyczy, chwali, motywuje i zmusza do wysilku. Jest bardziej wymagajacy niz Ewa. Jesli ktos jeszcze nie cwiczyl, to bardzo was zachecam do przetestowania tej plyty. Troche pozno ja wlaczylam (od grudnia minelo juz troche czasu), ale siostra wyslala mi ja dopiero w maju...

c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

2 komentarze:

  1. Ten trening z Tomkiem lubię, kiedyś wyszła, jeszcze w zeszłym roku, jego pierwsza płyta i niestety po tamtym bolą mnie zawsze kolana :( A szkoda, bo właśnie też szybko leci. Tomek lepiej od Ewy podkręca tempo, a Ewa jest dokładniejsza :D Takie moje zdanie :)
    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń