niedziela, 11 maja 2014

wiesci z pola walki ...czyli Shred ciag dalszy :)

Witam,

wczoraj byl 14 trening z Jillian Michaels. Jestem wlasnie na Levelu Nr. 2 i powiem jedno, trening jest swietny!!!
30 dni , 3 poziomy, cwiczenia inensywne, silowe, energiczna trenerka i jej pomocniczki.
Level 2 jest odrobine ciezszy, ale nawet ja daje rade go zrobic. Oczywiscie poce sie na maxa, ale daje rade.
Bardzo fajnie sie cwiczy. Niby Ewa Chodakowska ma fajne treningi, ale od czasu do czasu trzeba cos zmienic, inaczej nam sie znudzi. Poki co Jillian mi sie nie zudzila. Kazdy trening wykonuje z checia. Mialam moze 2 dni, kiedy nie chcialo mi sie wykonac treningu, ale mowie sobie to tylko 30 minut- DASZ RADE :) no i rozkladam mate, przebieram sie i cwicze :)
Wczoraj zmierzylam sie i zwazylam i widze postep. HURRA. Moje wyniki oglosze po ukonczeniu wyzwania. Ale juz teraz widze, uda sa mocniesze, skora napieta. Po zakonczeniu wyzwania zabiore sie napewno za kolejne :)
Mowie Wam, jesli Ewa Wam sie znudzila, siegnijcie po cwiczenia Jillian- sa dostepne na YouTube.


pozdrawiam
c.d.n.
"zeszredowana "Kinga

2 komentarze:

  1. Hej ;D
    Ja również biorę udział w tym wyzwaniu, moim zdaniem jest świetna. Jeśli chodzi o efekty to jeszcze za wcześnie bo jestem dopiero na 3 dniu ale mam nadzieję, że niedługo się pojawią!
    Jak wygląda u ciebie dieta?
    Zapraszam do mnie, w najbliższym czasie pojawi się post o treningach z Jillian ;D
    http://melodiastylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;D
    Ja również biorę udział w tym wyzwaniu, moim zdaniem jest świetna. Jeśli chodzi o efekty to jeszcze za wcześnie bo jestem dopiero na 3 dniu ale mam nadzieję, że niedługo się pojawią!
    Jak wygląda u ciebie dieta?
    Zapraszam do mnie, w najbliższym czasie pojawi się post o treningach z Jillian ;D
    http://melodiastylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń