środa, 25 grudnia 2013

See by Chloe- nowy zapach w mojej kolekcji

Bedac na lotnisku w Hamburgu, nie moglam sie oprzec pokusie wejscia do sklepu bezclowego i w moim koszyku wyladowaly perfumy Chloe, ktore pachna przepieknie. Zaplacilam za nie 13 € mniej niz w zwyklej drogerii.
Perfumy te wpadly mi juz w czesniej w oko w licznych czasopismach. Piekna buteleczka w ksztalcie klatki na ptaki wabila mnie do siebie. I gdy weszlam do sklepu powachalam je i sie zakochalam od razu.
Perfumy See by Chloe pachna delikatnie i subtelnie. Zapach nie jest natarczywy, ani ciezki. W skladzie zapachu jest m.in. kwiat jabloni i jasmin.

Nuty zapachowe:

 nuta głowy: bergamotka, kwiat jabłoni
 nuta serca: jaśmin, ylang - ylang
nuta podstawy: piżmo, wanilia, drzewo sandałowe

Jestem bardzo zadowolona z mojego spontanicznego zakupu. jesli macie okazje, to popryskajcie sie tymi perfumami w jakiejs drogerii, moze i Wam ten zapach sie spodoba.
c.d.n.
pozdrawiam
Kinga

6 komentarzy:

  1. Cudowne ale coraz trudniej je zdobyć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu nie miałam ale bardzo lubię perfumy Chloe. Moje najnowsze odkrycie to Chloe Nomade :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem fanką tego zapachu, to fakt, że już o nie coraz trudniej a na dnie buteleczki cieniuutka warstewka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, wspaniałe, wyjątkowe i bardzo kobiece Chloe. Uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń